oh my God, your body's speaking my language.

 
Nej men vilken jäkla helg hörrni!! Vi startade på fredagen med överraskningsfest för min syster som fyllde 25 år i lördags. Hon togs in med ögonbindel och sedan var det middag, tal, musiknummer och festligheter. Mycket dans, mycket shots och en jävla massa kul. Kvällen avrundades runt klockan tre och jag vaknade igen innan klockan 06 och trodde döden var kommer. Inte av baksmälla, utan för att jag hade sendrag i benet som kom och gick hur länge som helst. Så inte mycket sömn bjöd natten på och efter att ha hämtat bilen lämnade jag Wille på jobbet medan jag köpte med pommes och chilli cheese från donken som åts i badkaret. Sen var det bara att svira om innan vi drog hem till Estelles kollega för valborgsfirande. Var nog det lugnaste valborgsfirandet på flera år (då övriga var ännu mer slitna än jag var heh) men bra jäkla mysigt och roligt hade vi. Spelade spel, shottade och grillade hamburgare med växlande brändhetsgrad. Första maj tog vi igen allt ifrån helgen. Rollo var redigt övertrött från dagen innan och jag var tokslut efter lite sömn och mycket spänning inför festen. Vi kollade serier, myste i sängen och beställde pizza. Det var nog det, inte många knop gjorda alltså. Idag har vi fångat dagen med att fota vid blommande körsbärsträd samt käkat halloumisallad framför serier.
 
Så ja, sista "vår-månaden" innan det på riktigt är sommar?? Fyfan vad sjukt! Denna månad har vi en spanienweekend att se fram emot och sedan tänker jag ta tag i mitt liv och försöka få lite rutin på dagarna. Typ sätta mig vid datorn och blogga, redigera bilder och fixa. Börja laga mer ordentlig mat och inte äta massa skit som jag gjort hela vintern och våren - har varit för trött för att göra något de flesta dagarna och bara bäddat ner mig med Rollisen efter jobbet. Städa är det dags att göra oftare också, ser ut som kaos här hemma. Så ja, i maj ska vi få till bättre rutiner, laga bättre mat, städa mer och komma igång med mer boxning igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0