and I'm constantly dating 'cause I crave validation, couldn't find it on my own

 
Helgen har gått alldeles för fort!! I vanlig ordning antar jag, men känns som om jag bara blundade och så var det måndag igen. Trött, kall och otaggad på jobb sitter jag här med en kopp te och ska slå på ännu ett avsnitt innan jag behöver åka. Men helgen var fin! Startade med födelsedagsfirande av mamma ute på Miss Voon. God mat och skratt, avslutade sedan kvällen med några kompisar ute på shotluckan. Denna lördag spenderades på Eckerölinjen med syrran och kompisar, absolut att vi råkat pricka in när pappa är på samma båt med grabbarna för ett sent 50:års firande. Stökigt värre så blev det x antal drinkar, shots och sedan gick vi givetvis lös på shoppingen. Elise hade hunden och önskade endast kebab när jag hämtade honom så kvällen blev pizza och hundgos till serier. Söndagen blev verkligen en chilldag och ah, sen var helgen slut. Tack och lov blir det kort vecka på jobbet så det ska man väl klara av. Hur som, 10 av 10 helg!! 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ni ser ut att ha haft en rolig helg!
Kram

2022-11-20 @ 22:48:39
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0